odette-85

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av odette-85 - 14 maj 2015 19:28

Jag vet iaf en sak,
Jag ska ligga bredvid min Kasai å se på stjärnorna på ett tak.
Löftet kan jag inte svika,
så därför kan jag inte än ge vika ♡

de skrev du min fina tess men vi hann inte se stjärnona i ihop eller köra våra rullator race ner för backarna som vi kom överens om, gud ville ha tillbaka sin vackra ängel-
men nu kan du se ner på mig o varje gång jag ser en stjärna så är de dig jag ser.
nu min fina fjäril är du fri och frisk springa så mycket du vill utan att oroa dig att tappa andan där behöver du inte tänka på alla medeciner och sjukhus besök för nu är du en hel frisk vacker ängel som kan skratta så mkt du vill utan att hostan förstör.

Att du begravs i morgon min älskade kan jag inte fatta vill inte tro de jag förstängt att du inte  kvar med oss men i mitt hjärta e du kvar älskade dig kommer alltid älska dig min vackra.

i miss you ♥ 


 


Mitt i sorgen har jag även glädje rus som helt sjukt vill bara skrika ut mina känslor men känner endå att jag e så lycklig och att min älskade aldrig fick uppleva de hur hon sökte så gott hon kunde, visst hon hade mig men vi kunde inte vara ihop irl just på grund av vår sjukdom vi fick aldrig ses.

Och nu har jag äntligen hittat nån som gör mig lycklig och förstår mig och hur jag funkar de gör mig förvirrad men endå trygg, önskar bara du fick chansen att uppleva detta känsla mitt hjärta..

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg hoppas att ni kommer gilla den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards